otsikko
yhteystiedot
linkit

Tapahtumia vuodelta 2010

• Puheenjohtaja Riku Hämäläinen kävi 17.2.2010 esittelemässä Pohjois-Amerikan intiaaneja erityisluokille Ehnroosin koululla Mäntsälässä.
  • Puheenjohtaja Riku Hämäläinen piti 14.4.2010 esitelmän Mustaa ruokaa ja kaksijalkaisia - Pohjois-Amerikan intiaanien karhurituaalit Tampereen Museokeskus Vapriikissa.
  • Puheenjohtaja Riku Hämäläinen piti 24.4.2010 esitelmän Yksilöllisyys ja yhteisöllisyys Pohjois-Amerikan intiaaniuskonnoisssa Pohjoisen etnografian seuran kansanuskon päivässä.
  • Suomen intiaaniyhdistykselle avattiin Facebook-sivut.
  • Yhdistys on tehnyt yhteistyötä bulgarialaissyntyisen ja nykyään Yhdysvalloissa vaikuttavan valokuvaajan Svetlana Bahchevanovan kanssa ja hänen valokuviaan Pine Ridgen reservaatista on Kajó-lehden numerossa 2/2010.
Yhdistys kertoo tällä sivulla myös muusta intiaaneihin liittyvästä kuin, mikä suoraan liittyy yhdistyksen toimintaan, mutta ei luonnollisestikaan vastaa ulkopuolisten järjestäjien tapahtumien sisällöstä.