otsikko
yhteystiedot
linkit

Miten liittyä jäseneksi?

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä maksamalla jäsenmaksun € 25,- yhdistyksen tilille:

FI20 8000 1301 7792 04

Muista ilmoittaa nimesi ja osoitteesi!

Jos kuitenkin unohdit tai olet muuttanut ja Kajo´ei tipahdakaan postiluukusta, ota yhteyttä:

intiaaniyhdistys.rekisteri(at)gmail.com

Vuosimaksu on varsinaisille jäsenille 25 euroa. Jäsenmaksu on samalla KAJO'-lehden tilausmaksu. Samassa taloudessa asuvan perheenjäsenen jäsenmaksu on 10 euroa, jolloin talouteen tulee yksi lehti. Yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa voi tukea myös liittymällä kannatusjäseneksi. Kannatusjäsenmaksu on 200 euroa.

Kun maksat jäsenmaksusi, laita kohtaan "viesti maksun saajalle/lisätietoja" nimi, osoite ja vuosiluku, minkä vuoden jäsenmaksun maksat. Näin varmistat KAJO'-lehden ja muun postin saapumisen perille. Viitenumeroa et tarvitse jäsenmaksua maksettaessa.